حماسه ای که افسانه خوانده شد
نظام نوین اسلامی
جهان زیر سایه ی اسلام

در آستانه سومین سالگرد حماسه تاريخي مردم ايران در نهم دي ماه ۱۳۸۸، که نقطه پاياني بر يكي از پيچيده‌ترين سناريو‌هاي دشمنان انقلاب اسلامي براي فروپاشي نظام اسلامي بود، رسانه های ضد انقلاب بار دیگر برای کم اهمیت دادن این روز دست به کار شدند.


در همین زمینه سایت ضد انقلاب روز آنلاین در یادداشتی، تلاش کرد با چشم پوشی از حضور ده ها میلیونی مردم انقلابی ایران در 9 دی که برای اعلام برائت از فتنه گران و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری به خیابان آمده بودند را هزاران نفری و حکوتی بخواند.


روز آنلاین در یادداشت خود با توهین و فحاشی علیه مسئولان جمهوری اسلامی و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی می نویسد: «٩ دى ٨٨ همان هزاران نفرى كه هميشه به صورت حرفه اى در نمازجمعه و ساير راه پيمايى ها شركت مى كنند بار ديگر دعوت مى شوند تا این بار عليه جنبش سبز و در ستايش رهبر جمهورى اسلامى شعار دهند...»


این سایت در ادامه با "افسانه" خواندن "یوم الله" 9 دی نوشت: «تبليغ و ترويج و افسانه سرايى درباره "حماسه ٩ دى" هر سال تكرار مى شود ... ».

 

برای روشن شدن چرایی تلاش ضد انقلاب برای کم اهمیت نشان دادن حماسه 9 دی مروری اجمالي بر دستاورد‌ها و پيامد‌هاي این حماسه بزرگ خالی از لطف نیست:


۱- حماسه نهم دي به دشمنان نظام اسلامي (اعم از داخلي و بيروني) ثابت كرد كه انقلاب اسلامي به‌رغم گذشت ۳۰ سال از عمر خود نه تنها پيوند عميق خود را با اصول و آرمان‌ها و ارزش‌ها و ولايت فقيه حفظ كرده است، بلكه گذر زمان و مواجهه با تحولات گوناگون آن را مستحكم‌تر كرده و آنگاه كه ارزش‌هاي بنيادين انقلاب نظير فرهنگ عاشورا، استراتژي راهبردي انقلاب در حمايت از مردم مسلمان جهان و... مورد هجمه قرار مي‌گيرد، به‌رغم وجود سختي‌ها و دشواري‌ها، آنها هيچ‌گاه از اصول و آرمان‌هاي خود دست بر نخواهند داشت.


۲- نهم دي تجلي ظرفيت‌هاي دروني نظام براي مقابله با تهديدات و آسيب‌هاي دروني و بيروني بود و توانست انقلاب را در برابر ويروس‌ها واكسينه كند. شاهد مثال اين مدعا سر‌درگمي عاملان و حاملان دروني فتنه در اتخاذ يك راهبرد براي ورود در عرصه سياسي است كه بعد از سه سال هنوز نتوانسته‌اند آرايش لازم را پيدا كنند، اما در نقطه مقابل مردم به‌رغم تحمل فشار‌ها و تحريم‌ها كه عملكرد فتنه‌گران عامل اساسي آن بود در ادامه مسير حقه خود در دفاع از آرمان‌هاي انقلاب و رهبري حكيمانه آن اندكي ترديد نكرده‌اند.


3- در روند فشار‌ها و تحريم‌هاي دشمن بعد از حماسه نهم دي، استراتژي دشمن در مقابله با انقلاب اسلامي تغيير كرد. قبل از آن تمركز تحريم‌هاي دشمن بر ممنوعيت فروش تجهيزات، امكانات نظامي يا هسته‌اي و تحريم مسئولان ايراني بود. اما وقتي كه نهم دي پايگاه اصلي و نقطه قدرت انقلاب اسلامي را آشكار كرد، تحريم‌ها علاوه بر گذشته، آحاد اجتماعي مردم ايران و اعتماد آنها به نظام را هدف‌گيري مي‌كند. از منظر آنان اين تحريم‌هاي فلج‌كننده قادر خواهد بود با تنگ كردن عرصه زندگي اقتصادي بر مردم و ايجاد فشار بر آنها اعتماد آنان به نظام را كاهش دهد و به‌زعم آنان مردم هزينه حضور در عرصه‌هاي حمايت از نظام را بپر‌دازند. به همين دليل بود كه در ۱۹ خرداد سال ۸۹ و در آستانه سالگرد انتخابات دهم امريكا با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي خود قطعنامه چهارم تحريم را در شوراي امنيت به تصويب مي‌رساند كه اين قطعنامه را بايد نقطه آغازي براي تحريم فلج‌كننده دانست.


میزبان مارکت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 8 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1